في حب مصر

مواضيع مفضلة

google-site-verification=D5w-oSMToT0i2p5C9gLSCRSvTOC8w9yn6b38v_QI38Y google.com, pub-6771521127778549 , DIRECT, f08c47fec0942fa0

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

كل الحب وكل الامنيات الطيبه لكل العالم مع الامل من المزيد من المحبه واحترام الراي الحر واختلاف الثقافات مع الاحترام الكامل للاديان وعدم الخوض في ما حرم الله وان نحترم الاخر وان نحاول ان نصحح عيوبه مع الاحترام الكامل للحريه في الوصف والتعبير والتبادل المعلوماتي الله خلقنا من المحبه والواجب ان نرد المحبه بكل الحب في الاحترام الكامل للرسل والانبياء والاديان والتشريع السماوي*All the love and all good wishes to all the world,

المتابعون

أرشيف المدونة الإلكترونية

قائمة المدونات الإلكترونية

التسميات

من أنا

صورتي
انا الفارس والشاعر والاديب في بلادي وبلادك*** انا يا سيدتي من حارب جلادي وجلادك

جديد المدونه

الأحد، 6 أكتوبر 2013

في حب مصر

انا كنت فين لما شيبتى انا هنت لما انتى هنتى من تانى اديكى اتولدتى هيلا هيلا هيلا اللى بناكى ما ماتشى امشى يا ازميله امشى وانقش جبين الاصيله هيلا هيلا هيلا ايدين بتحضن ايدين تحيى اللى مات من سنين والصبر مش ابن ليله هيلا هيلا هيلا جوه ديوان المظالم بيحكى محكوم لحاكم عن اليالى الكحيله هيلا هيلا هيلا لانزل سلالمك برجلى واطاطى لجلن اعلى مش لجل حيلتى القليله هيلا هيلا هيلا ولابد يا مصر تنزلى وتشربى من بير يوسف شمسك امسك مدك يدك بيينا يا مصر نحيى الماضى بروح العصر دى مصر أرض الأحباب أرض كل الأنبياء أرض تجمع صحاب هتلاقى فيها كل الحياة حياتنا اللى عشناها من يوم ما شفناها وفتحنا عنينا عليها عشقناها وبرضه حنغمض عنينا ....وإحنا بنهواها مصر الأمل .. شعب عمل .. على حب مصر تربت خطاه مصر العظيمة .. أرض كريمة .. حضارة شعب أنار الحياة عشقناك مصر عطاء سخيا

بحث هذه المدونة الإلكترونية

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف