Google+ Badge

قناتي علي اليوتيوب وجوجل

world negm

*** * * ****** **** **زواري من العالم**

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

Google+ Followers

هنا القران الكريم بصوت كل القراء

الترجمهTranslate Blog

قائمة المدونات الإلكترونية

negm maher

negm maher
negm maher respact and care all my friend

بحث هذه المدونة الإلكترونية

اخبار مدونه عالم نجم

المشاركات الشائعة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

التسميات

Loading...
Loading...

Follow by Email

الثلاثاء، 26 نوفمبر، 2013

الببلاوي والغبي

**negm maher negm** . الغبي..صانع قانون التظاهر... للبلاوي... هو ايضا نفس الغبي ... صانع قانون الحظر لمرسي....ونزلت الناس الشوارع.. تتفرج علي الحظر..ولو كان عنده زره من عقل لعلم ان الاخوان... بجبروتهم لم يقوو .علي منع التظاهر ..ولوكانوا.. قدروا ..ما كناش..جبناك.. و شفنا سحنته ...ابن الببلاويه...وعلي راي المثل ..جمعنا السيسي.. وفرقنا ابن الببلاويه..بس عرف يوقع تاني بين الشعب والشرطه...المشهد ده مصنوع...بحنكه كمان...ومش عجبي...negm maher negm

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق