الشعور بالامان

مواضيع مفضلة

google-site-verification=D5w-oSMToT0i2p5C9gLSCRSvTOC8w9yn6b38v_QI38Y google.com, pub-6771521127778549 , DIRECT, f08c47fec0942fa0

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

كل الحب وكل الامنيات الطيبه لكل العالم مع الامل من المزيد من المحبه واحترام الراي الحر واختلاف الثقافات مع الاحترام الكامل للاديان وعدم الخوض في ما حرم الله وان نحترم الاخر وان نحاول ان نصحح عيوبه مع الاحترام الكامل للحريه في الوصف والتعبير والتبادل المعلوماتي الله خلقنا من المحبه والواجب ان نرد المحبه بكل الحب في الاحترام الكامل للرسل والانبياء والاديان والتشريع السماوي*All the love and all good wishes to all the world,

المتابعون

أرشيف المدونة الإلكترونية

قائمة المدونات الإلكترونية

التسميات

من أنا

صورتي
انا الفارس والشاعر والاديب في بلادي وبلادك*** انا يا سيدتي من حارب جلادي وجلادك

جديد المدونه

الاثنين، 23 سبتمبر 2019

الشعور بالامان

 يعني انت شايف  ان مرتبك ده يفتح بيت ...!
= وانا بتفرج على فيلم همام فى امستردام وقفت عند مشهد مكنتش واخد بالي منه...ف اخر الفيلم وحلم همام بيضيع ان هيخسر المزاد...بص لمراته وقالها الظاهر مفيش فايدة هي ردت ( مش مهم احنا مع بعض )
- لا قطمته وقالتله مش كنت تعمل حسابك ولا قالتله حاجه تخص الحوار اصلا ولا بصتله بصه تحسسه بعجزه...جملتها بجد اجمل حاجه ممكن ترد بيها ... ودا نتيجة ان الواحد يتجوز واحدة قويه ف عز محنته تكون ف ضهره متزودش عليه ..
- ان الست تكون ذكية وتقدر تشيل مسئولية وقويه دا ميخوفكش منها لان ممكن ف يوم زي دا تلاقيها هي الوحيدة اللي بتقومك من بعد انكسارك...
= شكرا لكل واحدة قادره تفهم ان الرجاله مش حمل ضغوط اكتر من الحياة...
شكرا لانك قدرتى تكوني انتي الهدوء والراحة ف دنيتى الزحمه علشان اهرب ليكي دايما مش منك ...
 

بحث هذه المدونة الإلكترونية

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف